СТРУКТУРА 2014 - 2015 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ Відповідно до статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту» структуру навчального року встановлюють загальноосвітні навчальні заклади за погодженням із місцевими органами управління освітою. Міністерство освіти і науки України рекомендує навчальні заняття організувати за семестровою системою (лист МОН від 11.06.2014 р. № 1/9-303): - І семестр – з 1 вересня до 26 (27 для шкіл, які працюють за шестиденним робочим тижнем) грудня; - ІІ семестр – з 12 січня до 29 (30) травня. Канікули рекомендуємо провести в такі терміни: - осінні з 27 жовтня до 2 листопада; - зимові з 29 грудня до 11 січня; - весняні з 23 до 29 березня. Як передбачено статтею 34 Закону України «Про загальну середню освіту», навчальний рік закінчується проведенням державної підсумкової атестації випускників початкової (12-21 травня), основної (1-8 червня) і старшої (22-28 травня) школи. У 2014/2015 навчальному році передбачається проведення державної підсумкової атестації для учнів початкової школи у вигляді підсумкових контрольних робіт з трьох предметів: читання, української мови та математики. Державну підсумкову атестацію для учнів основної та старшої школи передбачається провести у письмовій формі з трьох предметів: української мови, математики або історії та з предмета за вибором учнів (11 клас) чи школи (9 клас) за завданнями, розробленими загальноосвітніми навчальними закладами. Вручення документів про освіту рекомендуємо провести для випускників 9-х класів 10-11 червня, 11-х класів – 30-31 травня. Рішення про доцільність проведення навчальної практики та навчальних екскурсій загальноосвітні навчальні заклади приймають самостійно. З рекомендаціями щодо навчальних планів можна ознайомитися у листі Міністерства № 1/9-303 від 11.06.2014 "Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2014/2015 навчального року"
Дитина та Інтернет: поради батькам
Павутина окутала Ваших дітей? Якщо Вас зацікавило це інтернет-питання можемо тільки привітати Вашу небайдужість! У XXI столітті комп’ютери та Інтернет стали невід’ємним чинником існування не тільки дорослого суспільства, а й наших дітей. Що стосується дітей, то ті ж самі комп’ютери та Інтернет є не лише чудовим інструментом навчання та розваги, але, нажаль, ще приховують у собі реальну небезпеку.
Все частіше батьки і педагоги говорять про негативний вплив Інтернету на психологічний, емоційний та фізичний стан здоров’я школярів і сходяться на думці, що Інтернет більшою мірою відволікає школярів, ніж навчає. Про те, які ж небезпеки таїть для вашої дитини всесвітня павутина, і як уникнути можливих неприємностей – читайте далі.
Все частіше батьки і педагоги говорять про негативний вплив Інтернету на психологічний, емоційний та фізичний стан здоров’я школярів і сходяться на думці, що Інтернет більшою мірою відволікає школярів, ніж навчає. Про те, які ж небезпеки таїть для вашої дитини всесвітня павутина, і як уникнути можливих неприємностей – читайте далі.
За результатами недавнього опитування, сучасні діти ризикують відвідати небажані сайти, скачати нелегальне програмне забезпечення чи вплутатися в спілкування з незнайомими людьми, переважно, при користуванні комп’ютером вдома, а зовсім не в школі, як вважають багато батьків. А вся справа в тому, що обмеження на користування комп’ютером у школі набагато суворіше домашніх заборон батьків. Адміністрація навчального закладу, набагато частіше, ніж батьки використовує програмне забезпечення, що обмежує користування підлітками Інтернетом. Тому те, що заборонено дітям у школі, вони з легкістю проробляють вдома.
Що ж поганого може трапитися з вашою дитиною, якщо безконтрольно залишати її у Всесвітній павутині?
- Зустріч з неприємними і небезпечними людьми в чатах або сервісах спілкування. За статистикою – це найбільший ризик. Підлітки можуть увійти в компанії, про які їм не варто було б навіть і думати. Це радикальні політичні групи, сатанинські культи, мережеві “оргії”. Звичайно, ці групи існують і в реальному світі, тільки дітям та підліткам набагато легше «на початку» брати участь в їх зборищах, сидячи за комп’ютером у себе вдома.
- Образи, аморальний контент. Мова йде не тільки про порнографію. Крім цього існують сайти, присвячені піротехниці, суїциду, обговоренню кримінальних дій, вживання тих чи інших наркотиків. Звідси може розпочатися захоплення наркотиками, алкоголем, курінням і іншими небезпечними речами.
- Залучення в азартні ігри. Навіть прості он-лайн іграшки - завдають непоправної шкоди, займаючи у дитини переважну частину часу, відволікаючи її від занять і спокійного відпочинку, шкодячи психічному і фізичному здоров’ю.
- На жаль, але діти можуть почати загрожувати людям і порушувати закон.
Як можна запобігти негативним наслідкам користування Інтернетом дітьми?
- Навчіть дитину не давати особисті дані (ім’я, адресу, номер або адресу школи, місце роботи батьків та їх робочий телефон), особливо в чатах і на дошках оголошень.
- Будьте в курсі електронної пошти, яку отримують ваші діти, а також використовуваного пароля. На жаль, всі ми знаємо, що читати чужі листи не можна, але в даному випадку це правило порушити не завадить.
- Попередьте, що не можна відкривати підозрілі посилання електронної пошти, файли, додатки або веб-сторінки від незнайомих або сумнівних людей.
- Тримайте комп’ютер там, де вам зручніше контролювати його використання. Встановіть чіткі вимоги щодо користування комп’ютером та Інтернетом, і завжди вимагайте їх виконання.
- Регулярно проводьте час в Інтернеті разом з вашими дітьми для того, щоб дізнатися, чим вони там займаються і що їх цікавить. Постарайтеся встановити атмосферу довіри і взаєморозуміння. Не звинувачуєте їх за неприємні випадки в Інтернеті, щоб дитина не стала їх від вас приховувати, боячись покарання. Попросіть дитину показувати всі отримані повідомлення, які їм неприємні.
- Скажіть дитині, що не можна відповідати на образливі або небезпечні посилання по електронній пошті, в чатах, форумах. Веб-сайти, на яких вони відчувають себе дискомфортно, необхідно негайно залишати.
- Найкращий спосіб захистити дітей полягає в установці комп’ютерів в місцях збору всієї сім’ї, а не в дитячих кімнатах. Таким чином, батьки можуть іноді поглядати через плече дитини, не будучи йому в тягар. Молодші діти повинні бути під контролем в будь-який час свого перебування в Інтернеті.
- Якщо є можливість, купіть(або пошукайте в Інтернеті) спеціальну програму, яка дає дорослим можливість обмежувати доступ дітей до небажаних ресурсів в Інтернет. Програма контролює дії дитини і перевіряє контент кожної відвідуваної веб-сторінки. Якщо вона виявляє підозрілу інформацію (порнографія, насильство, релігійні секти і т.п.), то доступ до такої сторінки відразу блокується. Серед таких “захисників” можна виділити: Kaspersky Internet Security, Norton Internet Security, Dr. Web, Avast! та інші. Згідно з дослідженнями, на сьогоднішній день немає комп’ютерних програм, здатних повністю захистити маленького користувача від доступу до небажаної інформації. Навіть найкращі програмні продукти відсікають не більше 20% потенційно небезпечного контенту. Тому тільки технічними засобами проблему не вирішити, важливий і “людський фактор”. Тобто нормальні відносини дітей і батьків. Уважно стежте за тим, як ваші діти користуються Інтернетом, і навчіть їх робити усвідомлений і грамотний вибір.
Комментариев нет:
Отправить комментарий